1.TIPY PRO ZDOKONALENÍ VAŠEHO PROFILU NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU:

  • PROFIL: Použijte stejný logotyp jako u vaší restaurace. 
  • WEBOVÁ STRÁNKA: Přidejte odkaz na webovou stránku vaší restaurace.  
  • MENU: Nahrajte svůj jídelní lístek. 
  • TLAČÍTKA: Přidejte zkratku na speciální akce pro hosty pomocí tlačítek, jako například „REZERVUJTE NYNÍ“ nebo „ZOBRAZIT MENU“. 
  • OBSAH: Nahrajte pouze vysoce kvalitní obsah
  • DŮSLEDNOST: Buďte důslední v dodržování svého stylu, jako je váš styl obsahu a tón hlasu. 
chef plating burger

2. TIPY PRO ZVYŠOVÁNÍ POVĚDOMÍ PROSTŘEDNICTVÍM FACEBOOKU A INSTAGRAMU:

  • HASHTAGY: Hashtagy zvyšují digitální dosah. Přidejte až 11 # do každého příspěvku. 
  • TO SE MI LÍBÍ: Označte symbolem „To se mi líbí“ jiný obsah. Obvykle symbol Like = Like. 
  • ZMÍNKY: Zmiňujte ostatní šéfkuchaře a jiné restaurace pro zintenzivnění kontaktů. 
  • KOMENTÁŘE: Komentujte fotografie na účtech z příslušného oboru.
  • SOUTĚŽE: Spouštějte soutěže každé dva týdny / měsíčně.
  • ŽIVÁ VIDEA: Začleňte živá videa do vaší strategie na sociálních médiích. 
  • KONTROLUJTE A ODPOVÍDEJTE: Kontrolujte všechny komentáře tak, abyste mohli skrýt ty škodlivé a poučit se z těch konstruktivních. 
  • OZNAČENÍ POLOHY: Označujte místa, zejména umístění vaší restaurace, a to ve všech příspěvcích zveřejněných na vašem profilu. 
instagram log in

3. TIPY NA SLEDOVACÍ ANALYTICKÉ NÁSTROJE NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU: 

  • PLÁNOVÁNÍ: Vyšší míru zapojení lze obecně očekávat ve středu, čtvrtek a v úterý. 
  • DEMOGRAFIE: Pečujte o muže i ženy, neboť jejich podíl je víceméně 50/50. 
  • DEMOGRAFIE: Přitažlivost pro mladší generaci vám pomůže zveřejňovat obsah podle trendů. 
  • ORGANICKÉ NÁHLEDY: Využijte vaše informace na Organic insights (organických náhledech) ze statistických nástrojů Instagram Insights nebo Facebook Insights pro získání přehledu o tom, jak si vaše placená strategie vede. 
google analytics dashboard

4. TIPY NA REKLAMU NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU: 

  • UMÍSTĚNÍ REKLAMY: Využijte možnosti umístění reklamy pomocí Ad Placement, který naleznete na Facebook Business Manageru a který vám pomůže sladit umístění s vašimi cíli. 
  • TEST A/B: Spusťte rozdělené testování pomocí split tests na Facebooku pro ověření vašeho obsahu prostřednictvím testu A/B (testování 2 variant reklamy na malém vzorku – pro spuštění se pak vybere ta úspěšnější).. 
  • ÚZKÉ ZAMĚŘENÍ: Zaměřte se na konkrétní cílové skupiny, jako jsou pracovní pozice, gurmáni a další. 
  • OPTIMALIZUJTE: Optimalizujte pro nejlepší výkon obsahu. 
  • KONKURENCE: Dávejte pozor na své konkurenty a na to, co dělají. 
facebook business manager