1.TIPY PRO ZDOKONALENÍ VAŠEHO PROFILU NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU:
- PROFIL: Použijte stejný logotyp jako u vaší restaurace.
- WEBOVÁ STRÁNKA: Přidejte odkaz na webovou stránku vaší restaurace.
- MENU: Nahrajte svůj jídelní lístek.
- TLAČÍTKA: Přidejte zkratku na speciální akce pro hosty pomocí tlačítek, jako například „REZERVUJTE NYNÍ“ nebo „ZOBRAZIT MENU“.
- OBSAH: Nahrajte pouze vysoce kvalitní obsah
- DŮSLEDNOST: Buďte důslední v dodržování svého stylu, jako je váš styl obsahu a tón hlasu.
2. TIPY PRO ZVYŠOVÁNÍ POVĚDOMÍ PROSTŘEDNICTVÍM FACEBOOKU A INSTAGRAMU:
- HASHTAGY: Hashtagy zvyšují digitální dosah. Přidejte až 11 # do každého příspěvku.
- TO SE MI LÍBÍ: Označte symbolem „To se mi líbí“ jiný obsah. Obvykle symbol Like = Like.
- ZMÍNKY: Zmiňujte ostatní šéfkuchaře a jiné restaurace pro zintenzivnění kontaktů.
- KOMENTÁŘE: Komentujte fotografie na účtech z příslušného oboru.
- SOUTĚŽE: Spouštějte soutěže každé dva týdny / měsíčně.
- ŽIVÁ VIDEA: Začleňte živá videa do vaší strategie na sociálních médiích.
- KONTROLUJTE A ODPOVÍDEJTE: Kontrolujte všechny komentáře tak, abyste mohli skrýt ty škodlivé a poučit se z těch konstruktivních.
- OZNAČENÍ POLOHY: Označujte místa, zejména umístění vaší restaurace, a to ve všech příspěvcích zveřejněných na vašem profilu.
3. TIPY NA SLEDOVACÍ ANALYTICKÉ NÁSTROJE NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU:
- PLÁNOVÁNÍ: Vyšší míru zapojení lze obecně očekávat ve středu, čtvrtek a v úterý.
- DEMOGRAFIE: Pečujte o muže i ženy, neboť jejich podíl je víceméně 50/50.
- DEMOGRAFIE: Přitažlivost pro mladší generaci vám pomůže zveřejňovat obsah podle trendů.
- ORGANICKÉ NÁHLEDY: Využijte vaše informace na Organic insights (organických náhledech) ze statistických nástrojů Instagram Insights nebo Facebook Insights pro získání přehledu o tom, jak si vaše placená strategie vede.
4. TIPY NA REKLAMU NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU:
- UMÍSTĚNÍ REKLAMY: Využijte možnosti umístění reklamy pomocí Ad Placement, který naleznete na Facebook Business Manageru a který vám pomůže sladit umístění s vašimi cíli.
- TEST A/B: Spusťte rozdělené testování pomocí split tests na Facebooku pro ověření vašeho obsahu prostřednictvím testu A/B (testování 2 variant reklamy na malém vzorku – pro spuštění se pak vybere ta úspěšnější)..
- ÚZKÉ ZAMĚŘENÍ: Zaměřte se na konkrétní cílové skupiny, jako jsou pracovní pozice, gurmáni a další.
- OPTIMALIZUJTE: Optimalizujte pro nejlepší výkon obsahu.
- KONKURENCE: Dávejte pozor na své konkurenty a na to, co dělají.