Rozhovor v kuchyni | Část 4
Je důležité se neztratit v množství gastronomických pomůcek a přístrojů! Současná nabídka je široká a kompletní. Měli byste se soustředit na to, abyste přesvědčili svou kuchyni. Gavin a Oli hovoří o svém pohledu na věc.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

Co děláte, abyste svou firmu odlišili od konkurence?
Oli: „Jsme poměrně jedineční, protože jsme výhradně vegetariánský podnik a využíváme tradiční, autentické suroviny, které pro širokou veřejnost nejsou úplně běžně dostupné. Snažíme se, abychom byli vidět a slyšet na sociálních médiích, a neustále komunikujeme s veřejností a potenciálními zákazníky, a to jak online, tak na našich stáncích. Naše jídlo je jedinečné a výjimečné, a díky tomu zákazníci touží zkusit něco, co možná nikdy předtím neochutnali.“
Díky čemu je váš gastronomický koncept výjimečný a proč je tak úspěšný?
Gavin: „Když chcete udělat opravdu dobrý burger – nebo cokoli opravdu dobrého – musíte DOOPRAVDY CHTÍT udělat opravdu dobrý burger. Motivace, vášeň, víra, nekonečné nadšení a pilná práce s podobně smýšlejícími spolupracovníky, kteří do týmu přinášejí celou řadu různých dovedností: díky tomu všemu je Burgerac's Burgershack tím, čím je.“
Oli: „Za prvé, máme jedny z nejnižších cen v segmentu street foodu. To je dobré, protože nás lidé vnímají jako „občerstvení“ a koupí si ochotně něco od nás i od jiných prodejců. Považujeme se za malý, organicky vyrostlý podnik, a zůstávame spjatí s našimi zákazníky, a to jak online tak na našich stáncích. Smažená jídla se rovněž dobře sdílejí ve více lidech a během procházení.“
Opatřujete některé obaly logem?
Gavin: „Ano, děláme to. Potiskujeme papír odolný proti mastnotě, gumové papírové kelímky na hranolky, značkové jednotlivě zabalené vlhčené ubrousky!"
Oli: "Logem opatřujeme náš papír odolný proti mastnotě. Pokrm díky tomu vypadá strukturovaněji a profesionálněji, ale také to slouží jako propagační nástroj, když se naši zákazníci fotí a snímky dávají na Facebook nebo Instagram. Nosíme a prodáváme také značkové mikiny Oli Baba, které jsou velmi oblíbené.“
Jaký význam pro vaše podnikání má podle vás vaše logo a „identita značky“?
Gavin: „Lidé uvidí vaše logo a identitu značky ještě před tím, než ochutnají vaše jídlo. Obojí tedy musí být lákavé, přátelské a musí to reprezentovat kvalitu, toho co děláte. I když se všeobecně tvrdí, že by to tak nemělo být, lidé prostě hodnotí knihy podle jejich obalu. A tak je třeba mít dobře vypadající značku. Podoba značky může rozhodnout, zda lidé přijdou k vám na stánek či navštíví vaši restauraci – nebo ne.“