Rozhovor v kuchyni | Část 4

Je důležité se neztratit v množství gastronomických pomůcek a přístrojů! Současná nabídka je široká a kompletní. Měli byste se soustředit na to, abyste přesvědčili svou kuchyni. Gavin a Oli hovoří o svém pohledu na věc.

Gavin a Oli: Vyčnívat z řady

00:00

Co děláte, abyste svou firmu odlišili od konkurence?

Oli: „Jsme poměrně jedineční, protože jsme výhradně vegetariánský podnik a využíváme tradiční, autentické suroviny, které pro širokou veřejnost nejsou úplně běžně dostupné. Snažíme se, abychom byli vidět a slyšet na sociálních médiích, a neustále komunikujeme s veřejností a potenciálními zákazníky, a to jak online, tak na našich stáncích. Naše jídlo je jedinečné a výjimečné, a díky tomu zákazníci touží zkusit něco, co možná nikdy předtím neochutnali.“

 

Díky čemu je váš gastronomický koncept výjimečný a proč je tak úspěšný?

Gavin: „Když chcete udělat opravdu dobrý burger – nebo cokoli opravdu dobrého – musíte DOOPRAVDY CHTÍT udělat opravdu dobrý burger. Motivace, vášeň, víra, nekonečné nadšení a pilná práce s podobně smýšlejícími spolupracovníky, kteří do týmu přinášejí celou řadu různých dovedností: díky tomu všemu je Burgerac's Burgershack tím, čím je.“

Oli: „Za prvé, máme jedny z nejnižších cen v segmentu street foodu. To je dobré, protože nás lidé vnímají jako „občerstvení“ a koupí si ochotně něco od nás i od jiných prodejců. Považujeme se za malý, organicky vyrostlý podnik, a zůstávame spjatí s našimi zákazníky, a to jak online tak na našich stáncích. Smažená jídla se rovněž dobře sdílejí ve více lidech a během procházení.“

 

Opatřujete některé obaly logem?

Gavin: „Ano, děláme to. Potiskujeme papír odolný proti mastnotě, gumové papírové kelímky na hranolky, značkové jednotlivě zabalené vlhčené ubrousky!"                                                                           

Oli: "Logem opatřujeme náš papír odolný proti mastnotě. Pokrm díky tomu vypadá strukturovaněji a profesionálněji, ale také to slouží jako propagační nástroj, když se naši zákazníci fotí a snímky dávají na Facebook nebo Instagram. Nosíme a prodáváme také značkové mikiny Oli Baba, které jsou velmi oblíbené.“

 

Jaký význam pro vaše podnikání má podle vás vaše logo a „identita značky“?

Gavin: „Lidé uvidí vaše logo a identitu značky ještě před tím, než ochutnají vaše jídlo. Obojí tedy musí být lákavé, přátelské a musí to reprezentovat kvalitu, toho co děláte. I když se všeobecně tvrdí, že by to tak nemělo být, lidé prostě hodnotí knihy podle jejich obalu. A tak je třeba mít dobře vypadající značku. Podoba značky může rozhodnout, zda lidé přijdou k vám na stánek či navštíví vaši restauraci – nebo ne.“