Čím dál více zákazníků se obrací na platformy jako Dáme Jídlo, Wolt nebo UberEats, a nezaostávají za nimi ani provozovatelé potravinářských podniků. Myslíte, že jste připraveni vstoupit do světa doručování jídla? Zde uvádíme 4 užitečné tipy pro restaurace, které se poprvé přihlašují na doručovací platformy:

1. Pick partners with the right delivery processes

1. Identifikujte a zapojte své restaurace: 

Spojte se s nimi a nejprve zaregistrujte svou restauraci přímo na doručovací platformě. Zajistěte, aby byla k dispozici veškerá dokumentace restaurace, zvláště:

  • Osvědčení o bezpečnosti potravin (pokud existuje);
  • Doklad o adrese;
  • Bankovní údaje;
  • Obchodní/daňová dokumentace (pokud existuje).

 

2. Ensure high food packaging integrity

2. Sledujte aktivaci restaurací na platformě a ujistěte se, že jste poskytli vše potřebné, abyste mohli obsluhovat zákazníky online, například:

  • Online provoz nezbytně vyžaduje internetové připojení;
  • Informace / místo prodeje od přihlášené a online kurýrní služby;
  • Nádoby na jídlo k odnesení s sebou / doručení (určené pro teplé nebo studené jídlo) a sáčky;
  • Snadný přístup k místu pro vyzvednutí balíčku k doručení (ideálně čisté a jasně vymezené místo).

 

3. Use long-lasting ingredients to avoid spoilage

3. Doporučujeme restauraci, aby na jídelní lístek uvedla své nejprodávanější pokrmy a výhodné balíčky zaměřené na zákaznickou základnu a denní dobu. 

Doplňte jídelní lístek obrázky a bannery, aby se zvýšila interakce se zákazníky a rozhodli se ke koupi.

  • Od denní doby se odvíjí vaše konkrétní nabídka. Pokud primárně podáváte večeře, zaměřte se na velké balíčky pro 2 nebo více lidí. Pokud podáváte obědy, zaměřte se na výhodné obědové balíčky pro jednoho. Abyste rozšířili své podnikání, skutečně se zaměřte na to, co můžete svým zákazníkům nabídnout v ten daný čas, jako např. v „soukromém čase“ nebo k „rodinné večeři“.
  • Výhodné balíčky by měly představovat lepší nabídku na nižší cenu, než kdyby si zákazník objednával položky jednotlivě, což vám poskytne příležitost křížového a navýšeného prodeje z jídelníčku.

 

 

Obecné platformy na doručování jídla:

1. Česká republika

2. Německo: Lieferando

3. Francie: UberEats Just Eat

4. Nizozemsko – Thuisberzorgd

5. Belgie – Jídlo s sebou

6. Španělsko – Glovo & Just Eat

7. Itálie – Just Eat & Uber Eats

8. Spojené království – Just Eat & Deliveroo

Zpět na ROZVOZ JÍDLA