Co dělat:

  • Pochopte platformy, které budete používat. Twitter je méně vizuální než Instagram, takže přizpůsobte obsah oběma sítím.
  • Použijte žargon a tón, který se váže na každou sociální platformu. Facebook je neformální síť, na Instagramu používejte hashtags, na Twitteru buďte struční. Sledujte lídry a lidi, kterými se v podnikání inspirujete, a dozvíte se, jak propagují sebe i svůj podnik.
  • Používejte oblíbené gurmánské #hashtagy, které jsou relevantní k vašim pokrmům, například #instagood #restaurace #foodphotography #denninabidka. Lidé tak snadněji najdou vaše jídlo.
  • Vytvořte totožnost svého prostoru. Začněte prostřednictvím hashtagu se svým jménem podniku, #jmenovasehopodniku.
  • Silná značka musí mít jasnou identitu a vše ostatní musí být v souladu. Kreativita je důležitá, ale vzhled a pocit vaší značky by měl procházet všemi obrázky a příspěvky.

Co nedělat:

  • Ovládat sociální média sám. Sledovat a pozorovat, jak ostatní podobní vašem oboru kopírují vaši šablonu sociálních médií.
  • Psát dlouhé příspěvky. Pamatujte si, že vše musí být krátké, inteligentní a příjemné. Stejně jako vy - nikdo nemá dost času.
  • Nadbytečné používání #hashtagů.
  • Ignorování lidí, kteří vaši práci mají rádi. Sociální média se nazývají sociálními kvůli svému důvodu - takže udržujte konverzace se stávajícími i budoucími zákazníky.

Chtěli byste mít přístup k jedinečným videím a článkům?

  • Přihlášení trvá jen 30 vteřin.
  • Sledujte neomezeně videa a nechte se inspirovat.
  • Získejte přístup ke všem článkům, které vytvořili šéfkuchaři z celého světa.
Vytvořit účet