Šéfkuchař v restauraci může ovlivnit mnoho aspektů zákaznické zkušenosti; od dodavatelů po uvaření a podávání. Avšak nyní, kdy je doručování jídla stále běžnější, vyvstávají nové výzvy, jak zajistit, aby zákazník obdržel jídlo v zamýšlené kvalitě.

Zde uvádíme několik faktorů, které mají vliv na to, jak dobře budou vaše pokrmy snášet převoz.

Konzistence a struktura

Problém:
Těstoviny s omáčkou jsou jedním z nejobtížnějších pokrmů, protože omáčky se mohou shlukovat nebo oddělovat. Když jsou těstoviny zabaleny v uzavřené krabičce, mohou během doručování dále absorbovat vodu, a pokrm tak bude suchý.

Řešení:
Zabalte omáčku a těstoviny zvlášť, aby si je zákazník promíchal až před konzumací. Můžete omáčku také připravit ze surovin jako je Knorr Bílá omáčka, nebo těstoviny přidat k vlastní omáčce, aby byly stabilnější.

 

Teplota a vzhled

Problém:
Vzhledem ke změnám teploty během přepravy se může měnit konzistence jídel, jako jsou polévky a dušené maso, takže jídlo vypadá méně lákavě. Hranolky mohou díky omáčkám, čerstvé zelenině a salátům ztratit barvu a zmatnět, takže nejsou kvůli přenášení tepla doručeny ve nejlepším stavu.

Řešení:
Suroviny Knorr obsahují modifikované škroby, které udržují konzistenci a strukturu omáčky. Zkuste také použít achar, okurky nebo kořenovou zeleninu, která lépe odolává teplu.

 

Balení

Problém:
Zkuste použít nepropustný obal, aby se pokrmy dostaly na místo určení bez otevření a rozlití. Případně krabičku zabalte a uzavřete, aby pokrm vytékal co nejméně a obal se nezašpinil.

Řešení:
Kromě zajištění kvality jídel musíte řešit i problémy, s nimiž se potýkáte během samotné přepravy. Když například tekuté pokrmy nejsou řádně zabaleny v nepropustných nádobách, mohou se rozlít a zkazit tak požitek z jídla.

 

Zpět na ROZVOZ JÍDLA